NYX Professional Makeup обявява лимитирана колекция със сериала на Netflix La Casa de Papel

Вчера NYX Professional Makeup обяви пускането на пазара на лимитирана колекция грим, вдъхновена от хитовия сериал на Netflix La Casa de Papel (Money Heist). Колекцията отбелязва третата колаборация с Netflix, а марката продукти за красота продължава да изгражда стратегически партньорства с развлекателния сектор. 

NYX Professional Makeup обявява лимитирана колекция със сериала на Netflix La Casa de Papel

La Casa de Papel е международен феномен, който проследява историята на група крадци, всеки от които носи името на даден град по света, и на гения зад тях – „Професора“ – докато се опитват да извършат най-големия обир в историята, облечени в червени гащеризони и с маски на Дали на лицето.

От NYX Professional Makeup се вдъхновиха от легендарните герои и моменти в предаването, когато създаваха колекцията, която се състои от палитра с маската на Дали, съдържаща над 30 нюанса, включително „зелени като парите“, „червени като гащеризони“ и „скъпоценни злата“, палитра „El Profesor“ с очилата, които са негова запазена марка, червила, вдъхновени от героините Токио и Найроби, специална маркова очна линия Epic Ink, хайлайтъри Gold Bar, златна майсторска четка и огледало с маската на Дали.

Kолекция ще бъде пусната по целия свят на 10 ноември 2021 г. точно преди последните пет епизода от част 5 да излязат на 3 декември – големият финал на предаването.

NYX Professional Makeup обявява лимитирана колекция със сериала на Netflix La Casa de Papel

За да съживи наистина предаването по майсторски начин, NYX Professional Makeup си партнира с основния гримьор от предаването – Ева Мартинес, която е работила за La Casa de Papel през всички пет сезона и стои зад някои от най-легендарните гримове в предаването. Мартинес ще присъства в няколко видеоклипа в профила в Instragram на марката, включително в урок по гримиране и серията от видеоклипове „ден от живота“. 

За пръв път в историята на марката NYX Professional Makeup ще пусне възможност за добавена реалност с помощта на Snapchat Lens, които ще бъдат ексклузивни за различните търговци на дребно по света.  Освен това марката ще проведе състезание по гримиране, където ще трябва да се създаде герой „LA“, както и TikTok състезание, окуражаващо феновете да споделят видео, в което трансформират лицето си в маската Дали, като ще се използва легендарната песен от предаването „Bella Ciao“. Освен това феновете ще бъдат окуражени да създадат свой собствен вид, като използват комбинация от продуктите, след това го публикуват в социалните медии, като използват хаштага #NYXCosmeticsxLCDP. 

NYX Professional Makeup обявява лимитирана колекция със сериала на Netflix La Casa de Papel

„Ние от NYX Professional Makeup сме развълнувани да обявим нашата трета колекция в партньорство с Netflix,“ заяви Ян Джофредо, световен президент на марката на NYX Professional Makeup. „Тази колекция не само ще представи нови подобрени формули и хипер пигменти на нашата публика, но и ще обедини любителите на грима и суперфеновете на La Casa de Papel от целия свят в отбелязването на финала на легендарния сериал. Заедно с Netflix ще отбележим феновете на двата свята – красотата и развлекателния сектор. Толкова се вълнуваме да предоставим на феновете част от любимото им предаване и нямаме търпение да видим гримовете, които ще създадат с колекцията.“

За да научите повече за NYX Professional Makeup и лимитираната колекция La Casa de Papel, вижте website Lilly Drogerie.

NYX Professional Makeup обявява лимитирана колекция със сериала на Netflix La Casa de Papel

#nyxcosmeticsxLCDP

Прочети още: Спрей за сетване или пудра за сетване, това е въпросът!

Свързани теми: грим , сенки за очи , очи, червило, тенденции за зима, NYX, NYX Professional Makeup, NYX LA CASA DE PAPEL

Регистрирайте се / Влезте

Makeup recommends

Топ 7 бюти продукта това лято

Ако трябва да избереш няколко продукта, от които да не се отделиш тов лято, които обаче ти позволяват само за няколко секунди да освежиш визията си, в...