25.10.2022.
Чувала ли си за кампанията WE SKINCARE ABOUT YOU SINCE 1851?
Култовата козметична марка Kiehl’s е позната именно по индивидуалния си подход и съветниците си в областта на грижата за кожата
Kiehl's има удоволствието да представи новия имидж на марката, придружен от нова творческа кампания, озаглавена „We Skincare About You Since 1851“. От първоначалното откриване на аптеката в Ню Йорк преди повече от 170 години марката Kiehl’s остава фокусирана върху комбинация от експертни познания в областта на фармацията, билковите медицински изделия и медицината, за да отговори на различните нужди на общността – с неуморен ангажимент за предоставяне на най-ефективната грижа за кожата, която е подходяща за всеки, независимо къде се намира. И сега Kiehl's продължава да поддържа тези ценности, които са от основно значение – щедрост, превъзходно персонализирано обслужване и най-висококачествени фармацевтични решения за грижа за кожата – а новата кампания поставя това на преден план.
Кампанията е израз на благодарност за уменията и отличителния индивидуален подход на над 4700 професионалисти в грижата за кожата в рамките на бранда на глобално ниво. Експертите в грижата за кожата, представляващи Kiehl’s, се ангажират да изградят отношения на доверие с клиентите, да се вслушат в техните нужди и да им помогнат да отговорят на предизвикателствата, свързани с грижата за кожата, в персонализирани консултации. Като част от кампанията известният и награждаван фотограф Деймън Бейкър живописно представя различни експерти в грижата за кожа и ефективни продукти на марката Kiehl’s, като използва съвременни визуални изображения и техники, а художникът Тирса е автор на слогана „We Skincare About You“.
- От скромното ни начало, когато Kiehl’s е просто аптека, ние оставаме ангажирани с неповторима бизнес философия, която се фокусира върху даване на възможности и образоване на нашата общност по целия свят. Независимо от това как постигаме тази цел, независимо дали става въпрос за нашите продукти, за по-високото ниво на обслужване в нашите точки за продажба, за дългосрочния ни ангажимент да се отплащаме на клиентите и на общността или за непрекъснатите ни инвестиции в устойчивост, общностите на Kiehl’s винаги са били и винаги ще бъдат това, което ни движи и ни дава най-голяма мотивация“, заяви Леонардо Чавес, президент на глобалния бранд Kiehl's. „С новата си рекламна кампания отбелязваме именно тези ценности; изтъкваме нашата традиция за експертиза и умения в грижата за кожата, като представяме тези, които всъщност са истинското лице на нашата марка — нашите експерти в грижата за кожата, които представляват Kiehl's. Тази кампания е посветена на наследството на марката, настоящата ни позиция и посоката, в която вървим.“
Прочети още: TikTok и Instagram beauty тенденции: кое е актуално в момента на социалните мрежи?
Свържете се с марката Kiehl's:
https://www.kiehls.bg/
Instagram: @kiehls.bg
Facebook: Kiehl's Bulgaria
свързани новини
Свързани теми: лице, Kiehl’s, Kiehl's Ferulic Brew, есенция за лице