Garnier стартира Green Beauty инициатива

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Околната среда, здравето, социалната защита и грижата за тях днес са по-важни от всякога. Безпрецедентните събития през последните няколко месеца поставиха в центъра на вниманието ролята на марките в днешното общество. Потребителските очаквания се промениха - хората искат марки, на които могат да се доверят, които са прозрачни и които наистина се ангажират да бъдат по-добри, особено що се отнася до влиянието върху планетата. *

Garnier от години се ангажира с устойчивото развитие, което се вижда от производството на все повече и повече естествени формули, използващи устойчиви съставки, както и съставки, получени от „честна търговия“, а дори Garnier е първата марка, която популяризира биологичните продукти на масовия пазар на продукти за грижа за кожата. Сега Garnier иска да отиде още по-далеч, да промени начина, по който работи индустрията за красота и да бъде лидер в тези промени от името на всички нас.

Green Beauty инициатива

Green Beauty инициативата на Garnier е цялостен подход към устойчивост. Целта на тази инициатива е да намали радикално глобалното въздействие на марката върху околната среда до 2025 г., постигайки тези поставени цели:

- Всички Garnier продукти ще бъдат произведени без използването на нерециклирана пластмаса (Virgin Plastic)

- Опаковките на всички продукти ще бъдат рециклируеми, разградими или за многократна употреба

- Всички Garnier фабрики ще бъдат CO2 неутрални

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Инициативата на Garnier Green Beauty се стреми да помогне на потребителите да направят по-добър устойчив избор в момента на покупката. Garnier също иска да информира потребителите по важни теми като рециклиране чрез своите цифрови канали.

Трансформация на стойностната верига на марката Garnier

Целта на инициативата Green Beauty е да трансформира всяка връзка във веригата на стойността на марката, намалявайки или неутрализирайки въздействието върху околната среда в следните области:

Пластмаса и опаковки

- До 2025-та година Garnier  напълно ще преустанови ползването на т.нар. „нерециклирана пластмаса“ (Virgin Plastic) във всички свои опаковки и по този начин ще намали производството на пластмаса с 37 хиляди тона годишно **

- До 2025-та година всички опаковки на Garnier ще бъдат за многократна употреба, рециклируеми или разградими.

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Продукти и формули

- Дo 2022-ра година всички растително и възобновяеми съставки ще бъдат добивани от устойчиви източници

- Дo 2025-та година 100% от  новите продукти на Garnier ще имат подобрено влияние върху околната среда.

Фабрики и производство

- Дo 2025-та година Garnier ще има 100% CO2 неутрални фабрики, благодарение на употребата на възобновяеми енергийни източници.

- Емисиите на въглероден диоксид в промишлени предприятия вече са намалени със 72% ***.

Устойчиви източници на суровини и справедливи доставки

- Дo 2025-та година Garnier ще подкрепи 800 общности по света в рамките на програмата Solidarity sourcing.

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Доклад за развитието на устойчивостта

Green Beauty инициативата включва Доклад за развитието в областта на устойчивостта**** (Sustainability Progress Report), който осигурява пълна прозрачност на дейностите на Garnier в тази област и до който има свободен достъп на сайта на Garnier. Този доклад също показва къде е Garnier днес, представя проекти, които вече са реализирани с помощта на учени и експерти, и показва как марката ще постигне своите амбициозни цели за 2025-та година.

Етикетиране на продуктите и информиране за влиянието им върху околната среда и обществото

Garnier ще бъде първата марка, която ще въведе ново етикетиране на продуктите и информация за тяхното въздействие върху околната среда и обществото (Product Environmental & Social Impact Labelling), като част от голямата глобална програма на която ще въведе етикетиране на нови продукти и информация за тяхното въздействие върху околната среда и обществото (етикетиране на продуктите за околната среда и социалното въздействие) като част от голямата глобална програма L’Oreal  за бъдещето (L’Oreal for the Future). Целта е да се информират потребителите за въздействието на този продукт върху околната среда и обществото чрез етикетите на продуктите, за да се направи по-устойчив избор при пазаруване. Този начин на етикетиране класира продукта въз основа на неговия клас на устойчивост, по скала от А до Е, където продуктите, маркирани с етикет "А", са най-добрите в класа. За създаването на тази скала са взети предвид  14 фактора за въздействие върху околната среда, като например: снабдяване, производство, транспорт, употреба и рециклиране. Този метод на етикетиране за първи път е тестван във Франция при продукти за грижа за косата, а в бъдеще етикетирането на продуктите Garnier по този начин ще бъде достъпно за потребители по целия свят на уебсайта на Garnier.

Като част от инициативата Green Beaty и за да подкрепи борбата срещу замърсяването с пластмаса, Garnier се обедини с две неправителствени организации: Ocean Conservancy (опазване на околната среда, фокусирано върху въздействието върху околната среда) и Plastics For Change – („пластмаса за промяна“ - насочени към влияние върху обществото).

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Стартирането на инициативата Green Beauty ще бъде подкрепено и от пускането на серия от нови продукти на Garnier.

По повод на стартирането на тази инициатива, Адриен Коскас, президентът на Garnier, каза:

„Green Beauty ще трансформира начина, по който работим. Разработена с помощта на нашите партньори, експерти и потребители, тази инициатива подчертава нашите амбиции в областта, подкрепени от реалистични и измерими цели. Ние сме решени да намалим влиянието си върху околната среда и да въведем иновации, за да дадем възможност за устойчиво бъдеще. Ще отнеме време, но инициативата Green Beauty ще трансформира Garnier и, надяваме се и козметичната индустрия като цяло. “

 

* Edelman Trust Barometer 2020: Koronavirus специален доклад.

** Въз основа на потреблението на пластмаса на Garnier за 2019-та година

*** Сравнение на потреблението за  2019-та и  2005-та години

****Доклад за напредъка в областта на устойчивостта за 2019 г.

Прочети повече за: Направи си сама: грижа за лицето от природата

За този външен вид препоръчваме

  • Garnier Micellar Cleansing Water For Sensitive Skin

    Поръчайте веднага
  • Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Shampoo

    Поръчайте веднага
  • Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Hair Mask

    Поръчайте веднага
  • Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Roll On

    Поръчайте веднага
  • Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Spray

    Поръчайте веднага
  • Garnier Moisture + Aqua Bomb Tissue Mask

Свързани теми: грижа, Garnier, грижа за кожата, Green Beauty

Регистрирайте се / Влезте

Makeup recommends

Топ 10 продукта на Kiehl’s

Списъкът с продукти на Kiehl’s с благоприятен ефект върху всички типове кожа е дълъг, а ние ти представяме 10 наши фаворита, които не са за пренебгрев...