Garnier стартира Green Beauty инициатива

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Околната среда, здравето, социалната защита и грижата за тях днес са по-важни от всякога. Безпрецедентните събития през последните няколко месеца поставиха в центъра на вниманието ролята на марките в днешното общество. Потребителските очаквания се промениха - хората искат марки, на които могат да се доверят, които са прозрачни и които наистина се ангажират да бъдат по-добри, особено що се отнася до влиянието върху планетата. *

Garnier от години се ангажира с устойчивото развитие, което се вижда от производството на все повече и повече естествени формули, използващи устойчиви съставки, както и съставки, получени от „честна търговия“, а дори Garnier е първата марка, която популяризира биологичните продукти на масовия пазар на продукти за грижа за кожата. Сега Garnier иска да отиде още по-далеч, да промени начина, по който работи индустрията за красота и да бъде лидер в тези промени от името на всички нас.

Green Beauty инициатива

Green Beauty инициативата на Garnier е цялостен подход към устойчивост. Целта на тази инициатива е да намали радикално глобалното въздействие на марката върху околната среда до 2025 г., постигайки тези поставени цели:

- Всички Garnier продукти ще бъдат произведени без използването на нерециклирана пластмаса (Virgin Plastic)

- Опаковките на всички продукти ще бъдат рециклируеми, разградими или за многократна употреба

- Всички Garnier фабрики ще бъдат CO2 неутрални

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Инициативата на Garnier Green Beauty се стреми да помогне на потребителите да направят по-добър устойчив избор в момента на покупката. Garnier също иска да информира потребителите по важни теми като рециклиране чрез своите цифрови канали.

Трансформация на стойностната верига на марката Garnier

Целта на инициативата Green Beauty е да трансформира всяка връзка във веригата на стойността на марката, намалявайки или неутрализирайки въздействието върху околната среда в следните области:

Пластмаса и опаковки

- До 2025-та година Garnier  напълно ще преустанови ползването на т.нар. „нерециклирана пластмаса“ (Virgin Plastic) във всички свои опаковки и по този начин ще намали производството на пластмаса с 37 хиляди тона годишно **

- До 2025-та година всички опаковки на Garnier ще бъдат за многократна употреба, рециклируеми или разградими.

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Продукти и формули

- Дo 2022-ра година всички растително и възобновяеми съставки ще бъдат добивани от устойчиви източници

- Дo 2025-та година 100% от  новите продукти на Garnier ще имат подобрено влияние върху околната среда.

Фабрики и производство

- Дo 2025-та година Garnier ще има 100% CO2 неутрални фабрики, благодарение на употребата на възобновяеми енергийни източници.

- Емисиите на въглероден диоксид в промишлени предприятия вече са намалени със 72% ***.

Устойчиви източници на суровини и справедливи доставки

- Дo 2025-та година Garnier ще подкрепи 800 общности по света в рамките на програмата Solidarity sourcing.

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Доклад за развитието на устойчивостта

Green Beauty инициативата включва Доклад за развитието в областта на устойчивостта (Sustainability Progress Report), който осигурява пълна прозрачност на дейностите на Garnier в тази област и до който има свободен достъп на сайта на Garnier. Този доклад също показва къде е Garnier днес, представя проекти, които вече са реализирани с помощта на учени и експерти, и показва как марката ще постигне своите амбициозни цели за 2025-та година.

Етикетиране на продуктите и информиране за влиянието им върху околната среда и обществото

Garnier ще бъде първата марка, която ще въведе ново етикетиране на продуктите и информация за тяхното въздействие върху околната среда и обществото (Product Environmental & Social Impact Labelling), като част от голямата глобална програма на която ще въведе етикетиране на нови продукти и информация за тяхното въздействие върху околната среда и обществото (етикетиране на продуктите за околната среда и социалното въздействие) като част от голямата глобална програма L’Oreal  за бъдещето (L’Oreal for the Future). Целта е да се информират потребителите за въздействието на този продукт върху околната среда и обществото чрез етикетите на продуктите, за да се направи по-устойчив избор при пазаруване. Този начин на етикетиране класира продукта въз основа на неговия клас на устойчивост, по скала от А до Е, където продуктите, маркирани с етикет "А", са най-добрите в класа. За създаването на тази скала са взети предвид  14 фактора за въздействие върху околната среда, като например: снабдяване, производство, транспорт, употреба и рециклиране. Този метод на етикетиране за първи път е тестван във Франция при продукти за грижа за косата, а в бъдеще етикетирането на продуктите Garnier по този начин ще бъде достъпно за потребители по целия свят на уебсайта на Garnier.

Като част от инициативата Green Beaty и за да подкрепи борбата срещу замърсяването с пластмаса, Garnier се обедини с две неправителствени организации: Ocean Conservancy (опазване на околната среда, фокусирано върху въздействието върху околната среда) и Plastics For Change – („пластмаса за промяна“ - насочени към влияние върху обществото).

Garnier стартира Green Beauty инициатива

Стартирането на инициативата Green Beauty ще бъде подкрепено и от пускането на серия от нови продукти на Garnier.

По повод на стартирането на тази инициатива, Адриен Коскас, президентът на Garnier, каза:

„Green Beauty ще трансформира начина, по който работим. Разработена с помощта на нашите партньори, експерти и потребители, тази инициатива подчертава нашите амбиции в областта, подкрепени от реалистични и измерими цели. Ние сме решени да намалим влиянието си върху околната среда и да въведем иновации, за да дадем възможност за устойчиво бъдеще. Ще отнеме време, но инициативата Green Beauty ще трансформира Garnier и, надяваме се и козметичната индустрия като цяло. “

 

* Edelman Trust Barometer 2020: Koronavirus специален доклад.

** Въз основа на потреблението на пластмаса на Garnier за 2019-та година

*** Сравнение на потреблението за  2019-та и  2005-та години

Прочети повече за: Направи си сама: грижа за лицето от природата

За този външен вид препоръчваме

  • Garnier Micellar Cleansing Water For Sensitive Skin

    Поръчайте веднага
  • Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Shampoo

    Поръчайте веднага
  • Garnier Fructis Nourshing Banana Hair Food Hair Mask

    Поръчайте веднага
  • Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Roll On

    Поръчайте веднага
  • Garnier Mineral Magnesium Ultra Dry Spray

    Поръчайте веднага
  • Garnier Moisture + Aqua Bomb Tissue Mask

Свързани теми: грижа, Garnier, грижа за кожата, Green Beauty

3/5
Samo ulogovani korisnici mogu da ocenjuju

Коментари ( 0 )

Регистрирайте се, за да оставите коментар

Регистрирайте се

Регистрирайте се / Влезте

Makeup recommends

Най-добрият фон дьо тен за суха кожа

Особеностите на сухата кожа влияят върху избора на пудра повече, отколкото си мислиш, затова фон дьо тенът за суха кожа трябва на първо място да хидра...